În 2019, românii au cheltuit în ziua de Black Friday 198 de milioane de lei, cu 26% mai mult decât în 2018. A fost înregistrat un număr de 338.229 de tranzacții online, iar valoarea medie a coșului de cumpărături a fost de 572 lei.
Less is Better anul acesta de Black Friday, ne spun cei de la Otter, care își doresc ca ofertele pe care le au să fie de folos oamenilor și, totodată, ne îndeamnă să cumpărăm inteligent, doar lucrurile de care avem nevoie.
Știm că săptămâna aceasta este din nou #blackfriday, perioada în care găsim în magazine cele mai mari reduceri din an. Dar suntem de acord cu cei de la Otter, e important să profităm de ele în mod responsabil și să nu punem în coș lucruri care nu ne sunt neapărat necesare, dar ne tentează doar pentru că sunt la reducere.
Dacă ești pregătit să cumperi #doarceainevoie, aruncă un ochi și pe ofertele celor de la Otter, pe care le găsești aici: https://www.otter.ro/blackfriday
Asta așa, #casastiti